The key behind motivation

Har precis kommit hem från en promenad med Angelica. Skönt att prata av sig, och skönt att gå ut och röra lite på sig efter jobbet. Blir lätt att man lägger sig framför tvn och när man väl gjort det - så kommer man typ inte upp. Man nöjer sig med att ligga kvar där hela kvällen och man tänker "träna kan jag göra imorgon". Men, det är den tanken man måste sluta med. Även när man åker och handlar. Så tänker jag alltid "nej men jag tar en glass också, bara för att jag vet att jag kan vara sugen på det ibland" - eller mer "bara för att". Den tanken måste jag också sluta med, om jag ska känna mig bekväm i bikini i Magaluf. Aja, därför ska jag tänka "nej vi gör det nu" - och så ska det vara, därför drar jag nu iväg till gymmet för ett kvällspass, minst 4 eller 5 gympass i veckan. Mindre är ett misslyckande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0