Star Wars

Kom precis hem från Alexandra. Har varit där och kollat på film och den här gången blev det Star Wars episod V. Vi har ju sagt att vi ska ta och kolla på alla, eftersom i alla fall jag, känner mig helt lost jämt när de drar repliker därifrån, härmar någon eller ja gör något annat ifrån filmserien i andra filmer, serier eller standupkomiker, (typ exempel, när Rachel ska förverkliga Ross's fantasi om Princess Leia in the gold bikini, ifrån Vänner) + att min morbror markus sa till mig en gång, lite på skämt, att man inte kan kalla sig själv "filmälskare" om man inte sett star wars, och det måste jag nog hålla med om. Det är ju trots allt en klassiker!

Ja förövrigt är det bara jobb som vanligt, idag, igår, imorgon och i övermorgon. Greatness, nu ska jag sova så jag orkar springa runt på Söder imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0