Skönt att vända en dag!

Gym och jobb är vad dagen hittills har gått ut på. Jobbet var som det låter idag - jobbigt. Mycket post, tjock reklam, rätt kallt, - men vet ni vad? Nu tycker jag vi lägger ner den dåliga attityden, ser det positiva - solen sken, inget regn, har världens bästa syster!

När jag kom hem var jag trött men kände även att jag var tvungen att ta mig till gymmet, och har jag bestämt mig för något, eller riktat in ögonen på något så ska det bli så - det bara måste bli så. Tjurig och envis, men i det här fallet - på ett bra sätt. Så jag tog mig upp ifrån soffan, gick ner/upp (eller vad man ska kalla det) till stan och gymmade i en timme. Powerwalk + running + arms + legs + abs! Kanon. Nu ska jag inta soffläge - något man får göra efter att man tränat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0