Obstacles are those frightful things you see when you take your eyes off your goal.

Jobb, powerwalk, gym - check! Åh så skönt, andra dagen i rad jag hinner med lite av varje och det känns så skönt efteråt.

Imorgon är det inplanerat jobb (Bomhus den här gången), därefter gymmet med Julia och sen hoppas jag på att få träffa mina tjejor på kvällen. De är saknade, och någon som verkligen är saknad är Alexandra. Jag förstår inte hur jag kunde växa upp och leva utan henne förut. Vi brukar alltid prata på något sätt varje dag, och nu, när man knappt hört något ifrån henne sen i onsdagskväll så känns allt bara väldigt tomt. Speciell tjej det där, på ett mycket bra sätt. Sen finns det ju såklart några andra fina vänner som jag inte heller kan klara mig utan, men just nu känns frånvaron av en Miss. Teshome väldigt stor! Dax att komma hem nu tycker jag. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0