My heart, my passion, my everything

Åkte efter jobbet in till gävle och läkerol arena med julia och angelica. Såg mina favoriter spela deras sista match för säsongen. Såg min passion falla i tusen bitar. Kommer alltid älska färjestad, i med och motgång, just nu är det bara tungt. Planerar just nu på att gå i ide tills september, kan inte bo i Gästrikland och vara Färjestadare atm. Tack för en säsong som varit sjuk på alla sätt och vis. Elva matcher utan vinst i starten - till att nästan vinna serien (om man räknar bort just de matcherna) mot slutet. För mig är ni alltid nummer 1, och än så länge är ni fortfarande de regerande Svenska Mästarna, och att vi blev det förra året, får vara min livskraft just nu. Måste hålla hårt om de minnen som gjort mig så glad, så lycklig, så stark som person. Och glömma de som får mig att vilja lägga mig under täcket och aldrig gå därifrån. Nu ska jag göra just det, och bara för att jag måste, så kommer jag gå upp imorgon 06.15 precis som vanligt, sätta på ett glatt leende och gömma en mörk yta - med en ljus fasad. Måste få tid att acceptera allt på ett sätt, måste få tid att inse, måste få tid att förstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0