Instagram har tagit över blogg.se

...i alla fall för mig. iPhonen gör att man inte längre sitter något vid datorn. De två senaste inläggen är ifrån mobiltelefonen och det är så obekvämt att göra det på det sättet måste jag medge. Sedan har man blivit såld på instagram. Där lägger man upp bilder, lite kort text om något kul som egentligen hör hemma på blogg.se. Men eftersom jag haft min blogg i snart fyra år så tänker jag inte ge upp bara för att man fått en liten fluga på vindrutan.

Bloggen ska uppdateras, bli bättre, roligare, och allt som den brukar vara. Ett tråkigt, kort inlägg om dan är inte målet. Målet är att jag ska kunna sitta där - om 40 år och kunna läsa igenom vad som pågick i mitt liv som blivande tjugoåring. Jag vill kunna sitta där om 40 år och skratta åt att jag tycker instagram är "hett" och "inne". Och att det faktum att jag haft en blogg i fyra år helt absurt. Men just nu tycker jag om det, det hör till i mitt liv känner jag det. Mest för min egen skull, att få skriva ner tankarna ibland. + att det bästa som finns är att kolla tillbaka på vad man gjorde för precis ett, två eller tre år sedan. Så,.. varför inte se efter när man väl har turen och kan?
och idag ser det ut såhär.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0