Happy birthday!

En till tjej som fyller år nu. Och en till vän till mig, såklart, annars skulle hon inte få nämnas här - höhö. Den här gången är det vår målvakt Sandra som fyller hela 25 år (!). Sjukt underbar tjej det där. När hon kom till oss för över ett årsedan så tyckte jag det var så sjukt kul - eftersom de var en tjej som gillade hockey. Precis som mig, hade aldrig någonsin känt en tjej som gjorde det, på samma nivå som mig. Nackdelen - hon älskar Brynäs. Haha, och Brynäs och Färjestad går inte ihop - men på något konstigt sett gör vi det, även fast hon är Brynäsare och jag Färjestadare, och även fast hon är fem år äldre än mig. Det finns väl undantag antar jag. - Aja, det var inte det jag skulle prata om nu. Jag skulle prata om det faktum att hon fyller idag, och vill därmed passa på att önska henne en riktigt bra födelsedag (även fast den börjar gå mot sitt slut nu..). Stort grattis vännen, ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Love U :)

2012-04-27 @ 22:27:46
URL: http://goofy.blogg.se/
Postat av: felicia - fotokobran

hoppas att du hade en toppenstart på din helg! :)

2012-04-28 @ 21:14:02
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0