Goodnight and go

Dålig uppdatering här, ska försöka bli bättre det är bara det att tiden gått till annat. Igår var jag ju barnvakt hela dagen, hann dock med både gym och sedan bio på kvällen. Såg Titanic 3D med angelica, rebecca och sofia. Inte så märkvärdigt, det bästa var nog när filmen var slut och man märkte att angelica grinade... sött!

Att vara barnvakt åt mina två kusiner gick bra. De är så otroligt snälla och goa! Fick höra av Pom att han tyckte jag var busigast i vår familj, vad han grundar det på vet jag inte riktigt, hihi.

Idag har jag jobbat, gått en PW med alexandra och även hunnit med att se på final nummer 1 i hockey slutspelet... vet inte hur länge jag kommer kolla längre dock, vill inte se någon annan lyfta le mat-bucklan än #51 rickard wallin. ♥image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0