Dagen före min favoritdag.

Efter jobbet åkte man direkt hem till Hanna för en eftermiddagsfika. Väldigt trevligt, hon hade bakat muffins och vi som inte setts på lite drygt en vecka hade såklart en massa att snacka om!

Nu ska jag börja se på period 1 i hockeyfinal nummer 2 och sen åka till Wayne's för en sen middag med mina kickor. Känns som att det kommer bli en hel del snack där också,.. hihi.

Så till mitt favoritämne - hockey! Jag har ju varit lite halvnere på sista tiden på grund utav hur det slutade för Färjestad. Har också tyckt det varit så tråkigt eftersom man nu bara får höra spelare som ska lämna, Sjögren, Frögren och Sevc är redan klara och fler kanske försvinner. Men idag fick man ett annat besked, Färjestad har värvat f.d lagkaptenen i Modo, Ole-Kristian Tollefsen! Känns som en bra "ersättare" till Frögren som vi alla älskar. Kanon, vill ha in en poänggörare också dock, typ Dick Axelsson vore en dröm! + en till och sista grej inom hockeyn, både Klefbom och Brodin har blivit uttagna till Tre Kronor, grabbarna som bara är född 1993, sjukt stort! Även Torpet, Lundh och Frögren är uttagna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0