Bildbomb... och lite annat

Hade en kanonkväll igår! Grillat, massa snack, sjukligt bra film, och sjukligt bra umgänge. Behöver väl inte säga så mycket mer än summera kvällen med de orden?

Idag har jag hunnit med en tur till Valbo med Sofia, Alexa och mamma, har därefter avverkat en timme på gymmet. Var tvungen att ta en paus i allt påskgodis-ätande! Ska nu duscha och sen vid fem-snåret drar jag upp till Järbo för att "fira" påsken med hela mammas släkt.

Kvällen kommer avslutas på lobby är det tänkt, Marcus Schenkenberg! 
Maten igår, riktigt gott!
Filmen igår, som jag sa - sjukligt bra
Maten idag efter gymmet, haha
Mina nya summer-heels, I'm in love
Köpte även en ny mascara ifrån Make Up Store, såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0