Årets första grillkväll, blev till utgång och lobby

Hade en bra kväll igår. Inte dålig, inte jättebra - utan bra. Medioker. Och då refererar jag inte till kvällen hos Angelica, utan mer till betygsättningen av utgången. Hos Angelica blev det grillat och fytusanimej va gott det var! Har längtat som en dåre efter att få käka grillad majs och allt annat gott som hör till. Därefter bestämde vi oss för att gå ut på lobby, lite halvt spontant sådär. Det var inte alls lika kul som förra helgen, men det var ändå helt okej. Träffade vissa roliga människor jag inte träffat på ett tag, men även vissa jag träffar rätt så ofta. Därav, en rätt så bra kväll. Bilder ifrån kvällen finns på min mobil som just nu är urladdad, och jag som har glömt laddaren hemma hos Angelica, får därmed vänta med att lägga ut bilder här på bloggen. Tar bara de två jag la ut på facebook igår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0