"Vilken härlig dag"

...börjar detta inlägg med att citera Ted Gärdestad eftersom den här dagen har varit riktigt bra. Först blev jag och Angelica klar med rapporten om projektarbetet, sen blev det fika på Waynes med Hanna och Ellen och nu ikväll var det match mot Hofors. Det var väldigt jämt och som tur var så vann vi med 4-3. Ett stort tack till Sandra som var grym i målet idag, hennes förtjänst att vi vann. Vinsten betyder att vi inte längre ligger sist, något som är superduper! Och toppen på allt denna underbara dag är att man har fått sportlov. Så härligt, är dock mitt sista så därför måste man njuta så gått man kan. Nu ska jag se på lite webbprogram som jag missat, Big Brother, Schulman Show o.s.v! Imorgon blir det valbo med tjejerna och sen på kvällen ska Angelica firas.

Kommentarer
Postat av: Sandra

sötnos :)

2011-02-26 @ 00:43:46
URL: http://xanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0