Söndag

Söndag. Vad har sysselsättningen varit hittills? - Jo jag har sett på Made och har även letat fram en gammal Barbie-docka som jag ska ha med mig på mitt tal imorgon på svenskan då jag ska prata om skönhetsideal. Vi ska göra dessa tal som förberedelse inför nationella provet i April då vi kommer göra exakt samma sak. Tycker det ska bli rätt kul att göra talet imorgon. Har inte så stora problem att prata inför folk och speciellt inte om det är något ämne som jag känner mig intresserad av.

Så här är min Barbie, stylad och klar inför talet imorgon! Haha
Klart att man också måste stödja syrran och några utav mina närmaste vänners UF-företag, www.tvartattuf.blogg.se, 4 lock inköpta av mig, ett av varje färg såklart (: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0