Som ett stort skämt

Hejhej!

Har precis kommit hem från en träning som var rolig och som stundtals gick bra men ibland gick det så förfärligt dåligt. Vet inte om det är feberns fel för ibland så var det som att jag hade ett gigantiskt hål i bladet. Virrig var jag i alla fall, men det skulle bli värre - jag blev irriterad. Och hur blev jag det kanske är frågan? Jo, jag får reda på att Färjestad ligger under med 5-0. Dom som håller på att ta sig ur svackan nu och så blir det såhär... Riktigt jobbigt. Så mitt hopp på en 15 poängsvecka är förstört, nu satsar jag på 12 poäng! Måste kanske påpeka att Färjestad vann sista perioden i alla fall, då Rickard Wallin fick in en puck, men inget att vara glad åt, på tavlan står det ändå 5-1 och det är ändå en förlust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0