Round it goes

Plugg, plugg, plugg. Tidigare idag var jag så glad över att jag hade i stort sett skrivit klart talet på svenskan. Nu känns det jobbigt igen, engelska som måste vara klart och idag skulle man även börja på en svenska uppsats - något som jag inte har gjort. Haha, måste sluta vara så uttråkad på skoluppgifter och börja ta tag i allt direkt istället, med start från och med,... hmm - Söndag? Verkar som att det är enda lediga tiden man har. Aja, nu ska jag ta och se på någon film kanske eller lite vänner, aldrig fel, imorgon valde jag och Angelica att börja halv 11 eftersom vi har projektarbetsdag, då får man ta lite extra sovmorgon. Eftersom jag inte hade idag va,.. haha. Är helt klart en morgontrött person.

Skulle även uppskatta lite vår snart, var -12 grader ute nu, vill ha minst +12 nu när det är februari (:
All kärlek, till världens bästa grupp: HOFFMAESTRO – Our Song

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0