Bättre dag än förväntat

Onsdagar är ju samma sak som mördardagar i skolan för mig och dagen idag höll på att luta åt samma håll... Morgonen och förmiddagen var rätt seg men innan lunch hade vi ett betygsprat i Samhällskunskap. Ett ämne som jag tycker är helt okej intressant, ett ämne som jag alltid har fått betyget G+ på alla uppsatser, prov o.s.v. Dock ett VG och något VG-. Jag var i alla fall helt säker på att jag skulle få ett G+ i den kursen, d.v.s. ett G i slutbetyget. Men min lärare gav mig ett VG, stor förvåning!!! Väldigt skönt, tack Christina. Dagen avslutades med att vi fick sluta 16.05 istället 16.25. Ibland så betyder tjugo minuter så mycket, tack Tobias för det. Kvällen kommer nog att spenderas tillsammans med Alexandra och Sofia. Jag tror att jag kommer att bli "tvungen" till att se Dorian Gray igen. Ni vet kanske att jag förut skrev att jag förmodligen inte kommer se den igen, eftersom den var så konstig o.s.v., det verkar dock som att jag hade fel, men jag får i och för sig skylla mig själv eftersom det var jag som såg den i förväg även fast vi planerat att se den tillsammans någon gång. Men som jag sa då, så kunde jag inte hålla mig (: Nu ska jag förhoppningsvis snart äta middag, är sjukt hungrig efter en heldag i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0