6 pinnar tagna,.. hittills!

Åh så underbart. Färjestad kan tydligen vinna på hemmaplan! Efter fyra raka hemmaförluster så blev det äntligen en vinst, 2-0 hemma mot Luleå. Nu är jag glad. Eftersom jag "håller" på så många lag, mitt eget, färjestad och astons herrar så brukar jag oftast använda mig utav ett poängsystem. Så på en lördag t.ex. om vi har match, Färjestad har match och Astons herrar har match så är det alltså 9 poäng som står på spel, hänger ni med so far? Aja, den här veckan är det i alla fall med hockeyn endast, en 12 poängs vecka eftersom de har 4 matcher. Sammanlagda poäng som står på spel under veckan är 15. Hittills är 6 poäng av 6 poäng möjliga tagna, a good start! Hoppas alltid på max! Nu ska jag ta och duscha och sen imorgon är det en mördardag i skolan,,.. hörs efter den.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oh, idag vann båda våra lag. Härligt!



Hoppas det blir full pott för dig då,

tänkte på ditt poängsystem där.. ;p



Klart vi tar poäng på söndag med!

Kommer ge allt för det iaf. :)

2011-02-02 @ 00:01:55
URL: http://xanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0