16 dagar kvar

Oj, va tråkig jag har varit som inte har bloggat på nästan hela dagen. Aja, nu är jag här igen. Kom i alla fall nyss hem från träningen så nu hade jag tänkt se på Notting Hill för att ladda upp lite inför London om lite mer än två veckor! Galet nära. Tiden går så fort, helgen efter det är det ju studentkryssningen och snart står man väl där, på studentdagen med hatt på huvudet och ett leende på läpparna. Nu ska jag inte fortsätta att skriva om ett utav universums svåraste begrepp - tid, och istället ta och duscha. Vi hörs imorgon istället, puss!


Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: Snäll du är tösen :)

Nu taggar vi till fredag!



Åh underbara London <3

2011-02-16 @ 20:58:27
URL: http://xanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0