Värsta dagen

...på posten - någonsin. Jag har aldrig sett så mycket post någongång. Ni vet kanske att jag i somras kunde åka ut med posten vid 10.00 och komma in runt 13.00? Ja, idag kunde vi inte åka ut förens vid 12.40. Stod och kammade post från åtta till ungefär tolv då man äntligen fick bunta ihop allt och köra iväg. Ingen mat på hela dagen och sen all den där posten. Fy tusan. Hörde folk säga att det till och med var värre än vad det brukar vara runt jul, och vet ni varför? Jo idag skulle alla barn ha jultidningar - 4 stycken/hushåll! Kalaskul. Träffade i alla fall killen som brukar ge mig choklad igen. Idag sprang han in i radhuset igen och bad mig vänta utanför, men den här gången var det inget ätbart jag fick utav honom, nej idag var det ett armband. Haha. Nej nu ska jag vila - vila och vila!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan va grejer du får! Snäll snubbe det där ;P

2011-08-17 @ 23:05:47
URL: http://xanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0