Värme i Bomhus

...och ingen AC. Men jag klagar inte. 50 grader i bilen men jag kunde inte må bättre. Älskar att ha saker att göra och speciellt saker jag tycker om att göra! Fick förfrågan att jobba imorgon också och då kan ju inte en tjej som jag tacka nej till ett sådant erbjudande. Så det blir krogen, sova och sen jobba de närmaste timmarna. Idag mötte jag my number one fan igen, ni vet han som ger mig choklad? Anyway, idag blev han överlycklig då han såg att jag kom. Han kom fram och kramade mig och sa: "åh, jag trodde aldrig jag skulle få se dig igen". Tänk så bra man har det. Han påpekade även att jag var där så tidigt jämt, vilket var något han tyckte var mycket bra... och jag också. Har märkt att för vissa så är höjdpunkten på dagen den tid då brevbäraren kommer, därför mitt jobb är så roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0