Grillkväll

Haft en kanonkväll hos Ellen. Det började med att vi grillade och det avslutades med en massa prat. Vi kan verkligen prata om allt mellan himmel och jord, det som är så skönt. Underbart att man kan känna att man kan vara sig själv i en sån stor grupp som vi ändå är men det är bara på grund utav att man har så oerhört fina vänner.
Fina Bobby
Jag leker med Bobbsan
Jag och Bobbyyy igen
Jag, min favoritkatt och Ellen
Frida och Hanna
Alexandra och Jennie
Hanna och Sofia
Göttans
Fina kickorna Alexa, Sofia och Hanna
Fina Frida
Jag och Jullan
Fina Julia
Angelica myser
Gänget
Sofia och Hanna skrattar.... åt mina roliga skämt såklart ;)
Nu ska jag sova, imorgon är det minigolf som står på schemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0