Last day?

Hejhej!

Nyss kommit hem ifrån posten. Vet inte om och i så fall när jag någonsin kommer åka tillbaka dit. Tio veckor har gått sedan jag startade och så mycket har hänt. Krocken tror jag att alla kommer ihåg och sen mitt gnäll om reklam kommer ni säkert också ihåg. Men det jag kommer komma ihåg är dock mest väldigt härliga stunder. Man har fått träffa glada människor och i stort sett förgylla deras dag (enligt vissa) men det allra bästa har ändå varit att man får vara så mycket ute. Sitta i bilen, lyssna på musik och "bara" - dela ut post. Kanonbra sommarjobb!
Nu ska jag ta och vila i någon timme och sen åker jag nog ner på träningen. Halsen är fortfarande så dum så känns som att det blir peppning från sidan som blir mitt jobb ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0