Högbo med Frida och Angelica

Haft en kanonbra dag hittills. Åkte upp till Högbo med Frida och Angelica och spelade minigolf. Därefter blev det lunch på Wayne's. Jätteroligt att träffa tjejerna igen, speciellt eftersom att Frida snart flyttar. Från det att vi gick i tvåan på Natur så umgicks vi varje dag, trivs väldigt bra med Frida och Angelica och det känns konstigt att vi i höst inte ska fortsätta att gå i samma klass. Mycket prat, rolig minigolf och god mat. Jag var dock sämre på minigolf än vad jag trodde, det ser så lätt ut när man tittar på det men fy så svårt det är. Gjorde två "spik" eller vad det heter. Men fick någon sjua också, om jag ska erkänna. Kul var det i alla fall, nu ska jag träffa mina kickor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0