Allt på en och samma gång

Lång dag. Hade inte förberett med något den här dagen, hade tänkt gå på Goya på kvällen men det var allt. Istället blev det jobb, något som förändrade allt. Min plan på att sova så länge kroppen ville förstördes och nu ska jag istället med cirka 6 timmars sömn i kroppen iväg till krogen. Som tur var, har man fina vänner som man gör det med. Nu måste jag byta om, vi hörs.

Måtte bara älska gamla Sony Ericsson mobilkameror. Haha, nej men eftersom min Vivaz är på lagning och jag inte är en person som bara råkar ha kameran precis bredvid mig jämt så får det bli lite halvkass kvalité, hoppas ni kan ha överseende med detta. Här är i alla fall mitt nya läppstift ifrån make up store.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0