Wonderful Weekend

Nu är det äntligen helg !! Helgen är ganska välplanerad och det finns inte många tomma luckor men det är väl så en helg ska vara, i alla fall för mig. Vila kan man alltid göra sen.

Ikväll åker jag och familjen upp till järbo, till mormor och morfar, och käkar och efter det drar jag och syster vidare mot Julia där det blir film med tjejerna.

Imorgon är det DM för hela slanten så dagen kommer att spenderas på Nynäs, kvällen däremot, den kommer att spenderas hemma hos Ida då det blir lagferreeee! Askalas.
Som några vet, speciellt mina närmaste vänner, så har jag alltid varit en liten Harry Potter -nörd. The Deathly Hallows, den sjunde och sista boken har nu premiär på bio i November. Filmen blir uppdelad i två delar och den andra delen kommer ut på bio i Maj.

Aja, här är första trailern från filmen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0