Vinst

Godmorgon!

Som ni såg på inlägget jag skrev inatt så somnade jag ganska sent. Jag vet inte om det berodde på den lite läskiga filmen vi såg igår eller om det berodde på det intressanta samtalet vi hade. Vet inte, men sova kunde jag inte i alla fall och det medförde att man vaknade runt 11.00 imorse.

Skrev inte det här igår men som jag trodde så vann Färjestad kvartsfinalen i European Trophy igår med 4-1. Vann kvartsfinalen, det gjorde även HV71 så nu blir det en helsvensk semifinal ikväll klockan 20.45 och gissa vem som kommer ligga i soffan framför Viasat Hockey ikväll? - Jo, jag!
Jag hoppas på vinst (as usually) och att HV71 skjuter snett (as usually)

Peace, have a lovely day buddies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0