Värsta jag varit med om

Igårkväll blev det att vi (8) tjejer + Viktor&Johan såg på först en film som hette Final Destination 3. Ganska sjuk och läbbig men ingenting jämfört med vad vi såg efter den. Efter Final Destination såg vi den skräckfilm som blivit mest omtalad över hela världen, vi såg Paranormal Activity. Jag har länge velat sett den filmen (självklart med ett stort gäng vänner, annars går det inte!!!) och nu såg vi den. Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv, sjuuuuuuuukt läbbig film. Anledningen till att den här var så läskig var för att det såg ut som att det var verklighet och att det kunde hända precis där hos oss, just då, i angelicas vardagsrum. Det kändes som att snart smäller det i våra dörrar, snart blir någon bortdragen i fotknölarna och snart ser vi fotsteg på golvet. Jag tycker ändå att man ska se den. Det var typ som när man gått spökhuset på Gröna Lund och man sedan kan skryta om det i ett årtionde framöver. Ungefär den känslan fick man när filmen äntligen var slut och man satt där i hörnet på soffan hopkurad under en filt och Alexandra lika skraj som mig bredvid. Glad att jag äntligen sett filmen och är väldigt glad över att jag lyckades somna när jag kom hem inatt. Det här blev nog den längsta "filmrecensionen" jag någonsin skrivit här på bloggen men det är den film som varit mest intressant att skriva om också. Jag kommer förmodligen aldrig se filmen igen men är glad över att jag gjort det, och jag kommer att skryta om det, i ungefär ett årtionde framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0