Världens underbaraste

Hejhej!

Kvällen är nu över och den började mysigt, med en middag med släkten. Jag och Sofia blev underhållen konstant utav vår underbara kusin Pom som nu är 4½ år gammal. Kommer ni ihåg när man var liten och den där halvan var så viktig när man sa sin ålder? Det gör i alla fall jag, men nu är det nästan med skräck man säger att man varit 18 i 2 månader. Tiden går sjukt fort fram och det är väl bara ett ögonkasst bort tills Pom själv står där jag är idag, som 18 åring och som en sista-års-elev.
Tänkte skriva om filmkvällen med några brudar och några killar som vi hade lite senare ikväll men det får vänta. Nu blir det godnatt för mig och imorgon är det dax för DM hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0