Söndag

Godmorgon!

En hel dag på Nynäs avslutades med lagfest och efter det åkte vi till lobby. På lagfesten hade vi det trevligt som vanligt men det var även väldigt lugnt. Vi satt typ ungefär och snackade i flera timmar bara men vid halv 12 ungefär så drog vi vidare till stan. På lobby var det fullpackat med folk och jag har kommit fram till två saker efter den här kvällen. För det första så tänker jag aldrig ta på mig högklackat igen en hel kväll om det inte är ett jättejätte speciellt tillfälle. Och för det andra så har jag kommit fram till att krogen och fest är inget riktigt för mig. Det kan vara kul ytterst sällan, men annars så tycker jag bäst om mysiga hemmakvällar med vännerna !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0