I feel so lost but what can I do

Jag har precis kommit hem från en träning och har en underbar känsla just nu eftersom att vi först och främst kom hem före 22.00 från en träning (kors i taket) och även för att man har en liten sovmorgon imorgon. Jag börjar halv 10, d.v.s mycket bättre än tio över 8 och halv 9 som det har varit nu på måndagen och tisdagen. Jag slutar dock väldigt sent imorgon, eller sent och sent, det är nästan klockan fyra. Förra året skulle man vara nästan glad om man slutade 15.55 eftersom att då gick många dagar ända till halv 5 eller till och med 5 på eftermiddagen. Nu blir det ju tyvärr sådana tider ändå eftersom man sitter oftast vid datorerna på Lovens varje eftermiddag och kör teori. Jo, med tanke på det. Jag fick ett väldigt roligt alternativ på en fråga där idag.
Frågan var: Du har fått bensinstopp i en järnvägskorsning, vad ska du göra?
Alternativ B löd då: Jag kliver ur bilen och försöker stoppa tåget.
Haha, det är sådana där "självklara felsvar" och "roliga" alternativ som gör teorin helt okej ändå. Det är inte så farligt som jag trodde. Tid det tar det verkligen men man lär sig väldigt mycket också och ibland är det faktiskt rätt skönt, att bara dunka Hurts eller Hoffmaestro i lurarna och svara på lite frågor. Aja, nu ska inte jag skriva något mer, blev ett väldigt långt inlägg men ibland så rinner det bara iväg och det finns massa saker att skriva om, vissa dagar är det tyvärr tvärtom också. Eftersom jag nu har bloggat nästan varje dag i lite mer än 2 år så tänkte jag berätta en hemlighet om mitt bloggande...  Jag har jättesvårt för att komma på rubriker och avslut. Så denna gång, som så många andra så börjar inlägget med en rad från Hurts underbara låtar. peace ♥

Kommentarer
Postat av: elleeen :)

Maria jag går från 11 (egentligen 9.35 men har en inställd lektion) till 19 imorn så klaga inte! ;) <3

2010-09-15 @ 17:46:51
Postat av: maria

haha ja, men du har i allafall några år framöver som du kan sysselsätta dig med skolan o.s.v :D jag går bara typ rätt ut i arbetslöshet :P <3

2010-09-15 @ 18:10:27
URL: http://mariauggla.blogg.se/
Postat av: elloon

ähh det är studenten! freeedom!

2010-09-15 @ 23:59:04
Postat av: maria

haha jo precis :D <3

2010-09-16 @ 17:18:57
URL: http://mariauggla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0