Engelska

Hejhej!

Idag har jag min första Eng C lektion. Engelska har alltid varit det ämne som jag tyckt bäst om, eller ja, det och bild. Jag tror att det är för att jag alltid haft så bra lärare i det ämnet under hela min uppväxt och även för att vi i min familj ofta har varit ute och rest och då är det engelska språket så viktigt.
Läraren som jag nu ska ha i C kursen är samma som jag hade i En B och jag tycker att hon är bra så det kommer förmodligen bli en bra och lärorik kurs. Det är i alla fall de förväntningar jag har på den.

Lite senare idag, efter skolan så kanske jag åker till körskolan en stund och pluggar lite annars blir det hem och ladda för träning ikväll. Nu ska jag snöra på mig skorna och sedan ta med mig syrran och möta upp Alexandra. Have a lovely day, pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0