En kväll under min älskade vän filten

Gårdagskvällen var trevlig förutom att vi kollade på typ en skräckfilm som gjorde att jag fick tillbringa hela kvällen under en filt.  Jag ville ju ha en chans att kunna sova i natt också och det kunde jag också, tack vare att jag hade filten under filmen. Jag är en sådan person som inte ser nöjet i skräckfilmer. Visst det är meningen att man ska bli rädd men jag blir ju förtusan dödsrädd. Jag kanske är en "Mes-Majs" som Angelica kallade mig igår när jag tog skydd under filten, men nej skräckfilmer är inte min grej. Men, det blir alltid att man om några veckor senare sitter där igen, med filten överhuvudet och fingrarna i örorna för att förhindra att höra när tjejerna i filmen skriker. Menmen vad gör man inte för att få vara med sina vänner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0