Det är snart vår snart lättar molnen som du målat på himlen min

Hejhej!

Kom hem från ett till teoripass på Lovens trafikskola och det är ju inte superkul direkt men rätt intressant ändå. Bäst att man håller fokus under de där 90 minuterna så man kan klara provet lite senare på hösten.

Om två och en halv timme börjar vår träning. Helt sjukt vilken jävla tid, och det blir inte bättre imorgon heller då vi har i princip samma sena tid som idag. Träningen ikväll börjar 21.30 och slutar 22.30. Man är väl hemma runt 22.45-23.00 någongång och kommer förmodligen inte att somna föräns 01.00-02.00. Är det bara jag som inte kan sova inom typ en och en halv timme efter träning? Jag är så pigg och har så mycket energi efter träningen och det medför jämt sömnsvårigheter för mig på natten. I natt vet jag dock inte vad som hände, tror det var förkylningens fel men jag kunde verkligen inte somna men runt 03.30 någongång så kom John Blund även till mig.


Btw. vill ha sommar och sol igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0