Dancing with tears in my eyes

Hejhej!

Det blev en stund på körskolan efter skolan. Jag körde testerna två gånger men sen tredje gången så klarade jag Fas A. Riktigt skönt att bli godkänd på den första delen, men man har ju 3 kvar + 3 repetitioner också innan man får göra själva provet. Menmen, a teeny-tiny piece done (Y).

Om två timmar är det dax for the game I love, but I'm sick so I won't be able to play. Det blir att sitta på sidan på dagens träning. Har haft en sån förkylning i några dagar och den börjar väl avta lite i alla fall men en sak vet jag efter 11 års idrottande, om man tränar så kan det bara bli värre. Jag tänker istället vila tills på torsdag då vi har nästa träning. Åker ner och leker lite med klubban ikväll bara.

Nu ska jag återgå till att sitta och digga 80-tals pop! Peace&love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0