Cup

Hejhej!

Är så sjukt trött och även nöjd över vår insatts i cupen i Falun. Visst, resultatet/-erna var inte riktigt på vår sida alla gånger men vi slet som ett lag och vi hade så sjukt roligt. Måste vara det bästa laget i världen nästan, okej kanske låter som en överdrift men shit vad man får skratta med detta gäng !!

Vi gick upp 05.30 imorse eftersom vi hade samling 06.15 för att åka till Falun och lira några fler matcher så jag är därför väldigt trött nu och kommer faktiskt inte att orka skriva så mycket om helgen. Men en sammanfattning kan ni få...

Som jag skrev tidigare så har vi haft sjukt roligt och det jag kommer minnas från denna helg är carlis partybil, Emma&Hanna's mimning och dans till Our Own Way, P-Boten på 400 :- på Angelica's bil (och även på Ida's), förlusten med 3-2 mot Alba i fredags (en match jag/vi inte skäms över, tyckte vi spelade grymt bra och visade verkligen vad vi kan och därför kommer den med som ett minne) och jag kommer såklart minnas massa mer roligt som hänt denna helg !! Sjukt kul och nu ser jag bara fram emot DM på lördag som spelas på Nynäs-Hallen i Gävle. Ajaaa powernap nu, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0