Change

Hejhej!

Har nyss varit en sväng till Valbo med Sofia och mamma. Köpte ingenting eftersom kontot är hyfsat tömt redan, tyvärr! Blev en övningskörningsväng hem från Valbo i alla fall så det var ju skoj.

Kvällen ser inte riktigt ut som jag hade tänkt mig. Hade tänkt mig en kväll framför tv:n här på ekostigen tittandes på FBK vs. HV71 men det verkar som att jag kommer att få följa matchen genom internet istället. Ikväll ska jag, Sofia, Jennie och Alexandra till Angelica och kolla på film istället. Eftersom det bara är jag som är intresserad av hockey så kan jag inte tvinga dom till att se matchen heller... tyvärr ! Menmen, en kväll med vännerna är aldrig fel så det blir nog bra det här också.
Blir film med dessa tjejer ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0