Change of plans

Hejhej!

Mycket som händer idag och jag har inte hunnit bloggat något emellan allt och skriver därför väldigt kort om dagen som varit och istället lite mer om det som väntar resten av dagen. Imorse hade jag körlektion, gick ganska bra, efter det blev det någon timme vid datorerna för att plugga lite teori. Lunch med världens bästa tjejer efter det och sen var det min enda lektion, engelska c. Jag kom nyss hem från innebandygym, träningen gick inte så bra eftersom jag var trött, varm och även lite irriterad också tyvärr... :)

Kvällen kommer att tillbringas tittandes på världensbästa sport, tyvärr inte färjestad som spelar men Brynäs vs. Modo i elitserie-starten duger det också. Färjestad möter ikväll Skellefteå men nu längtar jag bara tills den 5 oktober, då Vargarna kommer till Läkerolen och krossar Tigrarna. Haha. Vi hörs kanske ikväll efter matchen, nu måste jag duscha om jag ska hinna innan ungefär 18.00 då jag och papi tar bilen till läkerol arena. Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0