Blood, tears and gold

Hejhej!

Allt känns grymt jobbigt just nu men det här kommer inte bli ett depp-inlägg, jag kommer bara skriva en mening om vad det jobbiga är... B.la. körningen som gick sisådär idag, en lång eftermiddag på körskolan, tanken på träning till halv 11 ikväll och även att man börjar med ny träning imorgon halv 9. Sådär, där var min sega mening och nu ska jag inte ha några negativa tankar i mitt huvud, känns bara meningslöst. Till något lite mera positivt då. Jo det är tankarna på den kommande helgen som blir fylld av innebandyspel i falun, det är även tankar på framtiden, jul-vår-studenten och sen... sommar. Ett år går väldigt fort och det här är mitt sista i skolan och jag tänker försöka att göra det till det bästa av dom alla!! Imorgon är det utprovning av studentmössor - härligt. Det känns lite mer verkligt då att man ska stå där i stadsparken i vår/sommar. Aja nu ska jag inte skriva några fler rader här för ikväll, men för er som har en trevlig vecka - Grattis, och njut av den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0