Äntligen är du snart hemma

Hejhej!

Blev en kortare idag i skolan eftersom vi blev klar med politiken på samhällskunskapen och att sluta lite tidigare är inget jag tackar nej till.

Jag blev väldigt glad när jag cyklade hem från skolan för då fick jag ett sms från telia som sa att min Sony Ericsson Vivaz var lagad. Det var exakt 24 dagar sedan jag lämnade in den, d.v.s ungefär tre och en halv vecka. Jag måste säga att de som jobbar inom teknikens värld och säljer saker har en väldigt dålig tidsuppfattning. Nu var inte min mobil borta såå extremt länge men tycker ändå att när man frågar hur lång tid det tar så tycker jag att man någon gång i alla fall borde få ett ungefärligt svar. De sa max två veckor till mig, det tog tre och en halv. Men tyvärr så blir man inte så upprörd över väntetiden längre eftersom man blivit så van med det. Man vet att om man lämnar in en trasig pryl så tar det lång tid och oftast längre än vad personen i affären säger. Aja nu ska inte jag deppa utan istället peppa för runt fyra idag så har jag min älskade vivaz i min hand igen - lovely :D
Så nu ska jag ta och spela Rollercoaster Rush några sista gånger på W302:an innan jag får tillbaka vivazen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0