Almost weekend

Jag har alltid tyckt att man inte ska snacka om politik för det blir bara en massa tjafs och det bevisades även idag. Rött mot blått, de Röd-Gröna vs. Alliansen. Vad jag kommer att rösta på i valet 2010 är inget jag kommer skriva här men idag fick jag det ännu mer bekräftat än tidigare. Tyckte att många åsikter från en viss sida var korkade och vet att det finns många som tycker att de jag tänker rösta på kom med korkade åsikter också. Det är väl det som är så bra egentligen, att alla är olika för hur kul vore det om alla tyckte lika. Lite skönt skulle det nog vara isf egentligen, ja menar då behövs inga parti - förutom ett, det behövs inga valdebatter men på ett sätt, ganska så tråkigt!

Lämnar politiken och skriver istället om något jag älskar och inte tycker är tråkigt. Nämligen innebandy. Kom hem från träningen nyss och måste påpeka att jag hatar de nya träningstiderna. Inte för att den här tiden var så sen men seriöst, en timme på bessemer? Vad tusan är det att komma med då? Vi hann göra en övning och sen var vi tvungen att spela! Inte så skoj kanske men det är bara att gilla läget (som jag ofta påpekat nu på slutet).

Lämnar allt negativt och invecklat och skriver istället om något som är väldigt skönt. För imorgon har jag bara en lektion [NV = Lugna linjen (nuförtiden iaf)] och sen är det helg. Väldigt underbart. Så klockan 11.50 börjar jag och slutar 13.10. Vi hörs imorgon gott folk, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0