11 September

Hejhej.

Nu har jag spenderat min eftermiddag i kyrkan och efter det blev det en stund på jernvallen. Dopet var i princip samma som alla andra dop men min kusin Pom och hans kusin Alice bjöd på en riktig underhållning ibland. Det blev gott fika efter det och sen runt kvart i 4 befann vi oss på jernvallen, för andra gången idag. Tyvärr har jag inga kort att visa från dopet eftersom jag inte hade min kamera med mig, alla kort togs av min morbror Markus så vi får väl se om jag kan "sno" några från honom någon dag. (:

Ikväll ska jag hem till Angelica med ett gäng brudar och se på film och bara mysa. Blir förmodligen riktigt roligt som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0