1 September

Hejhej!

Kvällen har spenderats med släkten då vi firade mammas födelsedag. Av mig, Sofia och Daniel fick hon Per Morbergs kokbok [eftersom hon jämt ser hans program (Vad blir det för mat?) och brukar även laga hans recept lite då och då], hon fick även en liten skål med lock i glas som man har flingsalt i (skriver en förklaring till den presenten också då, och den fick hon eftersom hon jämt använder flingsalt i matlagning, tyckte att det var en cool liten designergrej som passade min mamma). Förutom presentöppning så blev det massa med fika och även smörgåstårta.

Nu ska jag gå och lägga mig, mätt i magen och imorgon har jag bara en "lektion" och det är att jag ska gå och lyssna på en Valdebatt i folketshus med samhällskunskapen. Kan nog bli rätt intressant ändå även fast det låter ganska öken! Ajaa godnatt på er och hoppas ni fått en bra start på september.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0