Torsdag

Hejhej, en lugn dag idag. En sådan dag man bara älskar och behöver ibland men jag är oftast en person som tröttnar om jag inte har något att göra, jag blir lätt sysslolös och får panik över all ledig tid man har. Tänk då hur mitt liv kanske ser ut om ett år... perhaps no job, perhaps no school, what will I do?
Tidigare idag har jag varit på IBG och kört bland annat Maq! Härlig träningsvärk man kommer få till partyt imorgon då vi ska fira lilla lexi som fyllde 18 i tisdags. Ni vet ju att man säger "kärt barn har många namn" och måste säga att i stort sett alla mina vänner har många nicknames vilket betyder att de är vääääldigt underbara! Nu ska jag snart på träning men innan det ska jag sola med sofia och hanna så man kanske ser lite fräschare ut i höst/vintermörkret. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0