Torsdag

Hejhej!

Jag är fortfarande lite sjuk. Har ruggigt ont i halsen och är väldigt förkyld men det känns inte lika mycket nu som det gör på nätterna. Jag vill nästan inte gå och lägga mig på kvällarna för jag vet att jag kommer vakna upp flera gånger på natten. Idag var jag med på innebandygym. eftersom jag är trött på att få sitta på sidan och titta på, trött på att inte få spela, kan inte förstå hur jag klarade av den tiden då jag opererade knät och jag inte spelade innebandy på cirka 7-8 månader. Sinnesjukt. Ska snart åka iväg på nästa träning, vill så gärna ge allt, önskar bara att kroppen kunde hålla med :)

Idag såg jag förresten ungefär 5-10 sidensvansar i trädet utanför huset. Sidensvans är en fågel och det var nog den första fågeln som min mamma lärde mig vad den hette. De brukade alltid sitta utanför vårat radhus på vallhovsvägen när vi var små och jag får väldigt mycket barndomsminnen när jag ser en liten sidensvans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0