The Deathly Hallows

Hejhej! Kvällen var jättebra. Älskar film, älskar mina vänner och tillsammans kan det ju bara sluta på ett sett... riktigtriktigt härligt. Harry Potter var bra, jag tror inte att en sån film riktigt kan klassas som dålig någon gång även om handlingen skulle vara tråkig och konversationerna meningslösa. Jag tror att kvaliteten, känslan och skådespelarna man följt nu i tio år gör filmerna till det dom är. Ribban är redan hög på grund utav det. Den första delen av den sjunde filmen var, som jag hade tänkt mig, ganska dyster. Det är inte mycket positivt som händer men det räknade jag med också. Lite tråkigt att man måste vänta tills den 15 Juli för att se del 2 men man klarar sig väl på något sett. Tror att den delen kommer att bli fylld med mer action, mer känslor och ett stort blodbad - i alla fall om dom håller sig till boken. Måste erkänna att det föll några tårar från min kind ikväll, på grund utav en person i slutet, watch it and you'll know why. Nu ska jag sova och imorgon väntas det projektarbetsjobb och sen IBG och sist träning. Godnattt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0