The best there ever was, the best there ever will be

Hejhej, såg precis på idol när de sjöng till den person som betydde mest för dom. Det var till en fru, en pojkvän, en mamma o.s.v och när jag tittade så funderade jag på vem jag skulle sjunga till om jag då hade en sångröst till att börja med. Men jag behövde inte fundera länge och tror inte att ni gör det heller för den person som betyder mest för mig är min tvillingsyster. Vet inte hur mitt liv skulle se ut utan henne, tror man inte skulle kunna kalla det för ett liv. För att citera idolernas Unicef låt, "All I need is you".


Kommentarer
Postat av: ellooon

så fina ni kära ugglor! :) <3

2010-11-06 @ 12:23:44
URL: http://ellenlinnealindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0