Söndag

Hejhej, matchen igår slutade inte så bra men vi hade inte riktigt förväntat oss något annat heller. Kvällen blev dock bättre, först blev det pizza-bak med Hanna och Sofia och sen blev det film tillsammans med Sofia, Hanna, Julia, Jennie, Ellen och Angelica. Vi såg på Can't Buy Me Love som är en 80-tals film med en ung Patrick Dempsey i huvudrollen. Riktigt bra. Idag ska jag plugga lite för imorgon är det tillbaka till verkligheten som gäller. Om en stund ska vi även upp till mormor och morfar och käka. Måste säga att jag fick min jacka igår också, love it, nu kommer jag troligtvis inte frysa i vinter i alla fall - lovely.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart beställde du jackan?

2010-11-07 @ 15:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0