Nightmare

Hallå!
Idag är det studiedag och då kunde man sova ut hur länge man ville men för mig blev det att jag vaknade ungefär tio gånger mellan 06.00 och 11.00. Anledningen till det var för att jag drömde en mardröm, den låter kanske lite töntig men det var rätt jobbigt faktiskt för det kändes så äkta. Det som hände var att jag drömde att vi var och parta i Gävle en kväll och när jag vaknade upp dagen efter så hade jag en gigantisk tatuering som gick från kinden ner till armbågen. Tatueringen var väldigt ful, det stod STARES med stora och fula bokstäver, bokstäverna var även i olika storlekar.  Lite senare i drömmen visade det sig att det var en henna-tatuering - som tur var, haha. Konstig start på dagen må jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0