Lycka

Somnade runt 04.00 inatt. Vet inte om det berodde på att jag var nervös inför körkortsteoriprovet som jag hade idag. Jag har inte berättat det tidigare på grund utav rädslan över att kugga, pressen blir så mycket större om alla vänner känner till det. Även fast de kanske inte säger något om det så känner man på sig det själv, man blir mer nervös och mer spänd. Aja, ska kanske berätta hur det gick också - eller det kanske ni redan fattat eftersom jag skriver om det nu? Jaaa, jag och Sofia hade provet samtidigt och båda klarade det. Sjukt skön känsla. Fast innan var det väldigt nervöst, när man skulle trycka på knappen så man kunde se resultatet så hade jag nog en puls på 200. Armarna och händerna skakade och sen när man fick se det där underbara ordet med 7 bokstäver, Godkänd, så ville man bara skrika av lycka. Som ni kanske också förstår så kommer jag att ha körprovet inom en snar framtid, jag kan säga er att det inte är idag i alla fall, idag ska jag bara njuta av att det gick så bra på teoriprovet - Lycka! Innan provet så stod jag, Sofia och Lizette och snackade om att vi trodde att vi skulle kugga varenda en av oss, men vad fel vi hade, alla tre klarade det och det var så underbart skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0