Irriterat

Trött på förluster, trött på hemmafans, trött på gävle, trött på hockey. Okej, det där sista stämde inte, men det gick ju så fantastiskt bra, en 4-1 ledning kan man väl inte tappa tänkte jag? Men reflekterade även över matchen i lördags och tänkte, det får inte bli som FBK-SAIK då dick axelsson gjorde hattrick på 5 minuter, så kan det ju bara inte bli! Det blev inte så heller, det blev värre, det blev 3 mål på 38 sekunder. Färjestad gjorde en Aston-dam. Samma sak hände oss mot Borlänge för några veckor sedan och det finns inget värre ställe att vara på i ett sånt där läge än i läkerol arena med fullt av brynäsfans runt omkring sig. Trött på att höra bu-rop så fort brynäs får utvisning, trött på att höra folk kasta galla över kåberg, trött på att folk inte inser att man kan heja på andra lag än brynäs. Nu är det en månad kvar tills nästa möte i Läkerol Arena och fram tills dess ska jag vara förberedd, förberedd på förlust, för nu har jag inga förväntningar alls - bättre att förvänta sig det värsta och hoppas på det bästa så slipper man få sina förhoppningar besvikna. Tack och adjö för mig, nu ska jag "tröstplugga" - kul det låter va? Njaa, inte så värst + att jag måste upp tidigt imorgon och åka till körskolan för att plugga även där. Life is good sometimes right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0